Chestionar satisfacție pacienți
Chestionarul de satisfacţie a pacientului internat (Anexa 10 la PO.SJUB-SMC-10 Autoevaluarea Calitatii Serviciilor Medicale) este înmânat în format letric de către medicul curant sau asistenta de salon, fiecărui pacient/ aparținător cu o zi înaintea externării. La nivelul spitalului se transmit chestionarele şi prin sistemul SMS feedback tuturor pacienţilor internaţi (pe numărul de telefon comunicat în foaia de observaţie).
În Ambulatoriul Integrat al Spitalului Județean de Urgență Bistrița se distribuie un alt tip de chestionar (Anexa 11 la PO.SJUB-SMC-10 Autoevaluarea Calitatii Serviciilor Medicale), care este distribuit de către asistenta coordonatoare pe fiecare cabinet, două zile/ săptămână. Asistenta coordonatoare le colectează şi le predă persoanei desemnate cu centralizarea în vederea întocmirii raportului de analiză.
În Ambulatoriul Integrat al Spitalului Județean de Urgență Bistrița se distribuie un alt tip de chestionar (Anexa 11 la PO.SJUB-SMC-10 Autoevaluarea Calitatii Serviciilor Medicale), care este distribuit de către asistenta coordonatoare pe fiecare cabinet, două zile/ săptămână. Asistenta coordonatoare le colectează şi le predă persoanei desemnate cu centralizarea în vederea întocmirii raportului de analiză.